14 en 15 augustus

16 augustus 2017 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Maandag 14 augustus is de dag dat we weer vertrekken uit NOLA (New Orleans Louisiana) en terug vliegen naar Miami. En als het nog niet duidelijk was... New Orleans is te gek!!
In de ochtend kopen we eerst nog een paar souvenirs en dan pakken we de taxi naar het vliegveld. De reis verloopt verder prima en in Miami gaan we naar ons hotel bij het vliegveld.

De dag daarna begint stroef. Ernest had vroeg op willen staan maar de rest wilde dat niet. Daardoor missen we het ontbijt, de shuttlebus en krijgen we een auto op het vliegveld waar met geen mogelijkheid onze koffers en vier volwassenen inpassen.... pffff. Weer terug, upgraden naar een SUV en daar gaan we eindelijk. We hebben nog een rit van 4 uur voor de boeg naar Key West en het is 11.30u. Omdat we nog niet ontbeten hebben, stoppen we bij een Subway (de keten waar we het vaakst gegeten hebben). We nemen er een medium cola (een halve liter dus) en hebben amper een hap op of Noaz stoot een hele cola om over de tafel en Nes. Deze dag gaat niet meer goed komen....

We rijden ondertussen over de Keys en dat maakt wel weer veel goed! Kee gaat ook voor het eerst rijden in een automaat en de eerste manoeuvre gaat dan ook bijna mis (oh ja, het was zo'n dag). Maar bijna is niet helemaal en we komen veilig bij ons hotel aan. We hebben er 5 uur over gedaan. Het hotel is dan wel weer een plaatje.

's Avonds eten we bij Wendy's (echt lekkere hamburgers) en lopen we over Duvalstreet. Een soort combinatie van Bourbon Street, Royal Street en Canal Street in NOLA. Laten we deze dag maar eindigen want beter wordt het niet meer. We zijn in ieder geval van plan te gaan snorkelen boven een koraalrif. Dat belooft wat! Vandaag (de schrijfdag van de blog) is Elvis 40 jaar dood, dus iedereen gecondoleerd met een Rock 'n Roll hart...