18 augustus

20 augustus 2017 - Heerjansdam, Nederland

Onze laatste avond in Key West zijn we bij een Italiaans restaurant gaan eten. Lekker maar (te) duur. we zijn gewoon vergeten naar de sunset celebration te gaan. Zo jammer... Maar we hebben wel nog gezellig avond gezwommen. Het was nog druk in het zwembad. Noaz had natuurlijk weer honger daarna dus zijn we nog een snack gaan halen voor hem in de 24-uurswinkel op hoek. Ideaal...

De dag daarna rijden we op ons gemakje weer terug naar Miami en eten we onderweg als afscheidsmaaltijd nog een heerlijke hamburger bij de Meat Eatery. Op Google hadden we gelezen dat zij burgers hebben die in de top 100 van lekkerste hamburgers staan en dat kunnen we beamen. Heerlijk! We zijn klaar met de hamburgers en klaar voor de oversteek.

Onze koffers wegen minder dan op de heenreis (wat gek is want we hebben flink kleding geshopt) maar dat compenseren we weer met extra lichaamsgewicht (gek hè). Waar we bang voor waren is ook echt zo, we zijn kilo's aangekomen... we sporten het er wel weer af.

De reis verloopt voorspoedig en zonder vertraging komen we weer aan. Heerlijk om weer thuis te zijn.

Iedereen bedankt voor het meelezen en meeleven tijdens onze reis. Het is een leuk aandenken geworden zo.